Mijn DIRECT Klantcontact in het kort

Mijn DIRECT Klantcontact is een gratis online platform en app van DIRECT Klancontact, waarmee je volledige controle hebt over het klantcontact van jouw bedrijf. Via de app kun je altijd en overal inzicht krijgen in de interacties tussen klantcontactmedewerkers en jouw klanten.

Belangrijkste functies en voordelen

  • Directe Inzage in Klantinteracties:
    • Bekijk alle interne en externe correspondentie in één overzicht.
    • Houd het overzicht van alle afgehandelde gesprekken met jouw klanten.
    • Beheer scripts en instructies voor jouw externe klantenservice.
  • Flexibel Beheer van Klantcontact:
    • Pas eenvoudig de beschikbaarheid van jezelf en/of je collega's aan.
    • Stel scripts op maat op voor een consistente klantenservice-ervaring.
    • Wijzig en beheer klantinteracties in realtime.
  • Persoonlijke en Efficiënte Klantinteracties:
    • Geef via de app aan wanneer je beschikbaar bent en ontvang directe meldingen.
    • Bel of mail klanten rechtstreeks vanuit de app.
    • Bied een gepersonaliseerde benadering voor een betere klanttevredenheid.

Hoe werkt het

  1. Aanmelden: Meld je aan voor de gratis proefperiode of vraag een offerte op maat aan.
  2. Contact met een specialist: Samen met een specialist richt je jouw ideale klantenservice in op basis van jouw wensen en behoeften.
  3. Script opstellen: Een specialist stelt een op maat gemaakt script op, gebaseerd op jouw input. Je ontvangt direct een login voor Mijn DIRECT Klantcontact.
  4. Aan de slag: Na goedkeuring kun je jouw klantcontact beheren en volgen via de app.

Download de Mijn DIRECT Klantcontact app via de App Store of Google Play Store.