Soms wil je een scriptwijziging doorvoeren, bijvoorbeeld omdat de instructie voor onze medewerkers veranderd is. Om een wijziging in het script door te kunnen voeren, dien je beheerdersrechten te hebben. Heb je die? Dan zie je deze tegel op je dashboard staan. Klik nu op 'Script wijzigen'.
Op deze pagina vind je het huidige script voor jouw bedrijf of bedrijven. Aan de hand van de gegevens die hier staan, gaan wij te werk in de gesprekken met jouw klanten en relaties. Wijzigingen op deze pagina worden direct doorgevoerd. Zorg dus dat de ingevulde informatie en gegevens altijd juist zijn. Zo kun je je externe klantenservice continu bijsturen en optimaliseren.
Basis scripts en uitgebreide scripts
Het inzien en wijzigen van een script is altijd mogelijk. Wel zijn er enkele zaken waar rekening mee gehouden moet worden. Bij DIRECT Klantcontact werken we met zogenoemde ‘basis scripts’, dit zijn zijn scripts die geen verdere vervolg stappen vragen. Deze zijn eenvoudig in te zien via ‘Mijn DIRECT Klantcontact‘. Hier kun je ook eventuele wijzigingen in het script zelf doorvoeren. Ben je een klant met een uitgebreid script op maat? Dan kun je deze niet inzien via Mijn DIRECT Klantcontact. Uiteraard is het wel mogelijk om een kopie scripting te ontvangen via onze Helpdesk. Dit zijn dan ook meteen de scripts die samen met de helpdeskmedewerkers kunnen worden aangepast. De helpdesk staat 24/7 voor je klaar om te assisteren bij de scripts. Klik hier om de hulp van de helpdesk in te schakelen.
Heb je vragen of kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze helpdesk, via helpdesk@directklantcontact.nl. Zij helpen je gratis met het doorvoeren van wijzigingen in het script.