E-mail management in het kort

Bij DIRECT Klantcontact begrijpen we dat e-mail een van de meest gebruikte communicatiekanalen is voor zakelijke doeleinden. Als ondernemer kom je echter niet altijd direct toe aan het beantwoorden van e-mails, maar we weten allemaal dat het belangrijk is om e-mails niet dagenlang onbeantwoord te laten. Daarom bieden we onze e-mail klantenservice aan, waarbij je het beheer van je e-mails aan ons kunt uitbesteden.

Het uitbesteden van e-mailafhandeling is eenvoudig bij DIRECT Klantcontact. Je geeft ons toegang tot jouw mailbox en instrueert ons over hoe we de e-mails moeten beantwoorden. Het is handig als je ons een lijst met veelgestelde vragen (FAQ) toestuurt, zodat we de meeste vragen direct via e-mail naar tevredenheid van je klanten kunnen afhandelen. Deze lijst breiden we in de loop van de tijd uit met vragen die we binnenkrijgen. Op deze manier kunnen we de e-mailafhandeling efficiƫnt en effectief voor je verzorgen.

Meer weten over e-mail management? Klik dan hier.