Social media is een wereld op zich, waarin we constant ervaringen delen, zowel positief als negatief. Helaas wordt social media webcare vaak niet als kernactiviteit beschouwd binnen organisaties. Het bijhouden en snel reageren op social media kan een grote belasting vormen, aangezien het nooit stilstaat. Het vergt tijd en expertise die veel bedrijven niet kunnen bieden. Toch is dit aspect van cruciaal belang om je zakelijke imago te behouden en te verbeteren. Daarom raden we aan om social media webcare en monitoring in handen te leggen van onze social media specialisten.
Voordelen
- Extra veel gemak: Onze snelle reactietijd van één uur en 24/7 bereikbaarheid zorgen voor gemakkelijke en directe communicatie met je klanten.
- Verbeterde klanttevredenheid: Door het uitbesteden van social media webcare en het snel en professioneel beantwoorden van berichten, zal de klanttevredenheid stijgen en zal je meer conversie behalen.
- Ruimere openingstijden: Je kunt ervoor kiezen om 24 uur per dag bereikbaar te zijn op sociale media of zeer ruime kantoortijden hanteren. Dit zorgt voor meer toegankelijkheid en laagdrempelige communicatie met je klanten.
- Vinger aan de pols: Via ons platform, Mijn DIRECT Klantcontact, behoud je altijd zicht op de interacties via social media en kun je gemakkelijk aanvullende instructies doorgeven.
Meer informatie over onze social media services vind je hier.