Zo meld je je aan voor onze social media services
- Aanmelden: Meld je aan voor onze social media services door een offerte op maat op te vragen.
- Contact met een specialist: Samen met onze specialisten richt je de ideale klantenservice in op basis van jouw wensen en behoeften.
- Script opstellen: Onze specialisten stellen op maat gemaakte instructies op met de input die je hebt gegeven.
- Aan de slag: Wij krijgen toegang tot jouw social media accounts en kunnen direct in gesprek gaan met je klanten.
Om gebruik te kunnen maken van de social media services van DIRECT Klantcontact, hoef je alleen toegang te geven tot je Facebook, Instagram en/of Twitter account. Wij koppelen deze accounts aan ons centrale systeem, zodat we vanuit één locatie de klantenservice voor jouw bedrijf kunnen doen. Daarnaast zullen wij een speciale code delen met je webbouwer. Deze zorgt ervoor dat je op je website een venster hebt staan met een snelkoppeling naar jouw social media kanalen. Hierdoor zijn website bezoekers direct op de hoogte van jouw klantenservice mogelijkheden. Dit is uiteraard optioneel.
Wat betreft de privacy van jouw persoonlijke accounts, hoef je je geen zorgen te maken. Wij zullen je persoonlijke logingegevens niet gebruiken voor andere doeleinden dan het managen van je social media accounts.