WhatsApp is niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven in Nederland. Het is zo gewoon geworden dat het zelfs in het woordenboek staat. Maar wist je dat WhatsApp ook een krachtig hulpmiddel is geworden voor bedrijven om hun klanten te woord te staan? Met onze professionele WhatsApp-service kun je alle binnenkomende gesprekken precies laten afhandelen zoals jij dat wilt. Het is een laagdrempelige en ongedwongen manier om in contact te komen met je klanten.
Verruim je openingstijden en bedien klanten wanneer zij dat willen
Met onze WhatsApp-service kun je de openingstijden van je klantenservice flink verruimen. Of het nu tijdens piekuren is of buiten kantoortijden, je kunt altijd online zijn wanneer jouw klanten je nodig hebben. Het is een flexibele manier om klantenservice te bieden op de momenten die jou en je klanten het beste uitkomen.
WhatsApp Business: Het nieuwe contactkanaal
WhatsApp Business is een vorm van online klantenservice die voor je klanten net zo werkt als wanneer ze een berichtje sturen naar een bekende. Het is een 'asynchroon' contactkanaal, wat betekent dat klant en klantenservice niet op hetzelfde moment online hoeven te zijn. Dit maakt klantenservice via WhatsApp zo ideaal, omdat zowel de klant als de WhatsApp-specialist kunnen reageren wanneer het hen uitkomt.
Een professionele en persoonlijke ervaring
Met onze WhatsApp-service krijg je niet alleen de mogelijkheid om laagdrempelig contact te hebben met je klanten, maar ook om een professionele en persoonlijke ervaring te bieden. Onze WhatsApp-specialisten behandelen alle gesprekken precies volgens jouw instructies. Ze appen namens jouw bedrijf en kunnen zelfs werken met jouw systemen, zoals SAP, Navision of Zendesk. Of het nu gaat om het plannen van reserveringen of het doorzetten van vragen naar jouw eigen medewerkers, we zorgen ervoor dat elke interactie professioneel en persoonlijk is.
Starten met de WhatsApp-service in vier simpele stappen
Wil je ook profiteren van de voordelen van onze WhatsApp-service? Volg dan deze vier eenvoudige stappen:
- Aanmelden: Laat je gegevens achter en meld je aan voor de WhatsApp-service.
- Contact met een specialist: Onze specialisten helpen je om de ideale klantenservice in te richten op basis van jouw wensen en behoeften.
- Script opstellen: Samen met een van onze specialisten stel je op maat gemaakte instructies op, zodat de WhatsApp-gesprekken precies verlopen zoals jij dat wilt.
- Aan de slag: Zodra alles is ingesteld, ontvang je het gekozen WhatsApp-nummer dat je kunt communiceren naar je klanten. Vanaf dat moment ben je live en kun je direct in contact komen met je klanten via WhatsApp.
Kies voor de WhatsApp-service van DIRECT Klantcontact en maak eenvoudig en effectief contact met je klanten via WhatsApp. Bereik meer mensen, creƫer tevreden en loyale klanten en bescherm de (online) reputatie van je bedrijf. Vraag vandaag nog een gratis adviesgesprek aan en ontdek hoe onze WhatsApp-service jou kan helpen je klantenservice naar een hoger niveau te tillen.
Meer lezen over onze WhatsApp service? Klik dan hier