Klantdata en AVG

Data wordt automatisch verwijderd

Van alle calls die er binnen komen maken wij een notitie. Deze notitie bevat informatie op basis van jullie wensen. Deze informatie sturen wij standaard, na ons gesprek met de klant, per mail door naar jullie als klant.

Vanaf het moment dat wij deze call afronden, begint er een teller te lopen. Deze teller zorgt ervoor dat de data na 3 maanden automatisch uit onze database wordt verwijderd. Het is voor ons ook niet mogelijk om daarna deze informatie nog ergens op te vragen.

Getallen worden wel bewaard

Naast de notitie van het gesprek worden er ook andere gegevens bewaard, zoals de wachttijd, de gesprekstijd en de nawerktijd. Deze gegevens worden gebruikt om de kwaliteit van de klantenservice te verbeteren.

Gegevens binnen ons bedrijf

Binnen ons bedrijf werken we ook veel met inloggegevens of roosters. Deze data hierin komt alleen in ons systeem te staan en is voor onze agents alleen inzichtelijk tijdens een call. Zij tekenen ook in hun contract dat zij niets met deze data kunnen en mogen doen. Mocht het wenselijk zijn dat wij hier een verklaring voor laten zien, dan kunnen we dit op verzoek uiteraard laten zien.

Conclusie

Wij hechten veel waarde aan de privacy van onze klanten. Daarom worden klantdata zorgvuldig bewaard en verwijderd. Wij zijn transparant over hoe wij omgaan met klantdata en kunnen op verzoek een verklaring verstrekken.