Een overzicht van alle rapportages

In dit artikel bespreken we hoe een maandrapportage van DIRECT Klantcontact eruit ziet en wat er in staat. We hebben verschillende rapportageopties beschikbaar, waaronder een berichtenrapportage, een call log en een sense rapportage.

Berichtenrapportage

De berichtenrapportage geeft een overzicht van alle berichten die we hebben genoteerd in de afgelopen maand. Hierin staat onder andere welke agent de lijn heeft aangenomen, wanneer, hoe laat en alle gegevens van de beller. Deze soort rapportage gebruiken we ook veel voor week- of dagrapportages. Een rapportage hoeft namelijk niet per definitie een maandrapportage te zijn.

Call log

De call log bevat de call data per call. Hierin staat onder andere hoe lang de beller in de wacht heeft gestaan, hoe lang we de beller hebben gesproken en wat onze nawerktijd is. Ook deze rapportage bevat de datum en tijd per call.

Sense rapportage

De sense rapportage bevat een samenvatting van de call log. Dit is dus geen uitgebreid overzicht met informatie per call, maar een overzicht per dag of per halfuur. Zo kun je gemakkelijk bekijken wat onze gemiddelden zijn voor wachttijd, gesprekstijd en nawerktijd.

Maandrapportages

We maken bij DIRECT Klantcontact nog steeds vaak gebruik van maandrapportages, maar weekoverzichten worden steeds populairder. Wij kunnen de verschillende, bovenstaande rapportages altijd draaien op de gewenste periodes.

Heb je vragen over onze rapportages?

Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder.